7 yorum “Güçlü Ayırma Büyüsü Yaptırmak İstiyorum
  1. ben 37 yaşındayım ve hala evlenmedim kiminle bir ilişkiye başlasam hep kısa süreli oldu hep bir konuda sorun çıktı ve bir türlü dikiş tutturamadım arkadaşımın tavsiyesiyle burak hocayı aramıştım. zamanında ailemizi çekemeyen bir akraba vardı bu kişi sürekli evimize girip duruyordu ondan şüpheleniyorum artk ve bu yaşıma kadar evlenememşlim. nerneyse konuya gireyim yaklaşık 1 ay oluyor bir şeylerin değiştiğini hissediyorum resmen sanki daha cazibeli bir hale geldim erkeklerin bulunduğu ortamlarda sanki herkes bana bakıyor bana yakın olmak istiyorlar ve biriyle de yaklaşık 1 haftadır iyi anlamda görüşmeye de başladık bu sefer evliliğe gider mi gitmez mi bilinmez ama bu kadar kısa sürede böyle bir değişim beklemiyordum allah kendisinden bin kere razı olsun. Telefonu: 0 553 371 89 94

  2. Saygıdeğer hocamın hürmetle ellerinden öpüyorum. Bugün harmura celbinde 16 ncı gün ve benim işim tamam oldu. Hocam daha okumasını bile yapmadan benim işlem tesir etmeye başladı. Her insanda farklı etkiler olacağını burak bey söylemişti ve bende bu şekilde oldu. O kadar iyi bir gelişme ki benim için bu durum karşısında çok heyecanlandım. Varsa yoksa medyum burak hocadır gerisi boş bana göre çok memun kaldım size de tavsiye ederim canlar.

  3. Sevgilim sürekli başka kadınlarla konuşuyordu her seferinde yakalıyorum özür diliyor tekrar affediyorum çünkü onu çok seviyorum artık napıcağımı şaşırdım derken Allah burak hocamı karşıma çıkardı kuantum celbi harmura celbi çalışması yaptırdım şimdi herşey tam istediğim gibi okumaları zaten burak hocam yapıyor çok etkili süper sonuç kesinlikle tavsiye ederimmm

  4. Merhaba arkadaşlar çok düşündüm yorumları okudum hatta 2 ay boyunca Burak bey e yazdım nasıl olur olur mu diye..sonra yaptırmaya karar verdim başka şansım yoktu.sevdiğim adam bi anda eski sevgilisine döndü. ve ben yemez içmez gezmez oldum aşırı kilo verdim.sanki kara sevdaya tutuldum.unutmaya hiç çalışmadım onu untmak istemiyordum zaten hergün gördüğüm biri olduğu için de mümkün değildi unutmak.her an ağlıyor kahroluyordum.sonra arada konuşmaya görüşmeye başladık.kıza verdiği sözler olduğunu bana aşık olduğunu ama ondan asla ayrılmayacağını söyledi.nasıl olabilir? daha çok kahroldum sevdiğim adam da beni seviyor ama birlikte olamaıyoruz.bana çok dengesiz davranıyordu bi iyi bi kötü.sonra bi kaç köy hocasına gittim diğer kızın büyü yaptığını söylediler.sonra Burak beye de yazdım temizleyebilceğini söyledi ve işleme başladık.his olarak sorarsanız eskisi kadar karamsar değilim. şimdi sonuca gelceğim çok fayda gördüm evet 2 nci okumadan sonra ilk başladı harmura celbinin bu kadar etkili olacağını düşündüm biliyorsun baya araştırdım ama bende böylesine tesir etmesi gerçekten çok mutlu etti beni. çok sağolun hocam ne diyim Allah razı olsun…

  5. Merhaba burak hocayla yaklaşık 5 yıldır tanışıklığım var gerçekten işini düzgün yapan üstadlardandır benim için. Havas konusunda tek geçerim gerçekten ilim irfan sahibi birisidir. Bana teyzemin gelinine halamın oğluna ve çevremde yakın bildiğim bir çok insana yardımcı oldu ve başarısı kesinlikle tartışılmaz. Ben çok sıkıntılar çektim zamanında başıma bir çok kötü olaylar geldi. İşlerim kötüleşti kazancım düştü daha sayılacak bir çok şey var anlatmaya kalksam roman olur. Demem o ki lafı fazla uzatmadan burak hocam bana vefk tılsımı hazırladı ve sıkıntım çok kısa sürede bitti iş böyle olunca bende güvenerek tüm çevreme akrabalarıma bile önerdim yönlendirdim. Allah eline koluna zeval vermesin. Telf: 05533718994

  6. 6 ay önce ayrıldığım eski sevgilimi geri getirebilmek için her şeyi yaptım. Annesi baskasıyla evlendirmek istiyordu ve hala buna rağmen beni seviyordu, ailesinede karşı gelemiyordu ne yaptıysam olmadı ve sonunda bi arkadaşımın tavsiyesi nihayetinde kendimi burada buldum annesi baskasiyla evlendirmek uzereyken evliliği bozuldu ve şuanda da beni arıyor burak hocamın aşk ve geri getirme büyüsü sayesinde

  7. Sevgilim sürekli başka kadınlarla konuşuyordu her seferinde yakalıyorum özür diliyor tekrar affediyorum çünkü onu çok seviyorum artık napıcağımı şaşırdım derken Allah burak hocamı karşıma çıkardı kuantum celbi harmura celbi çalışması yaptırdım şimdi herşey tam istediğim gibi okumaları zaten burak hocam yapıyor çok etkili süper sonuç kesinlikle tavsiye ederimmm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir